Onze aanpak

De Torfs “MICOBIO”-aanpak in interne transportsystemen omvat zeven stappen :

  1. Meedenken
  2. Innoveren
  3. Creëren
  4. Ontwikkelen
  5. Bouwen
  6. Installeren
  7. Onderhouden

1. Meedenken
Meedenken met de klant begint met luisteren naar zijn dromen, ideeën en wensen.
Een Torfs-klant zegt het zo: "De belangrijkste reden waarom ik met het Torfs team werk is dat zij zich met kennis van mijn sector kunnen verplaatsen in mijn concrete situatie, onze ideeën en wensen verstaan, én ze kunnen realiseren in professionele oplossingen."

Spintor 2. Innoveren
Jarenlange ervaring is vooral goed om te kunnen innoveren! Alle vorige ervaringen laten Torfs toe de begane paden te verlaten en nieuwe ideeën, methoden en technieken in intern transport te bedenken.

3. Creëren
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Met Jan Torfs erbij duiken er tijdens de briefing- en brainstormsessies direct nauwkeurige schetsen op van hoe een oplossing er ongeveer zal uitzien. Sprekende visuele creaties die aangeven dat Torfs het idee ook technisch voor u kan realiseren!

3D ontwerp4. Ontwikkelen
Met professionele 3D-tekeningen via het Inventor CAD-pakket zet Torfs de stap van idee naar realiteit. Hier gaat het om fysica, elektronica, materiaalkennis én de kundigheid om precies te beschrijven wat en hoe je gaat bouwen.

5. Bouwen
Roestvast staal, systeemcomponenten van topfabrikanten, uitgekiende constructieprocedures, nauwgezet opvolgen van productiestandaarden…Torfs bouwt altijd iets beter dan nodig om gemakkelijker te kunnen voldoen aan de internationale normen in de voedingssector inzake maximale betrouwbaarheid, continuïteit, hygiëne, veiligheid en ergonomie (HACCP).

installeren6. Installeren
Duurzame oplossingen bouwen is één ding. Ze binnen de beperkingen van ruimte, omgeving, veiligheidsnormen en tijd ook precies laten passen in bestaande systemen is andere koek. In zijn aanpak van de beperkingen toont Torfs zich de meester!

7. Onderhouden
Wanneer de productiviteit van je klanten afhangt van betrouwbare en snelle service wordt die service een onmisbaar onderdeel van de oplossing zelf. Vanuit de eisen van het technische dossier en om continue ‘up-time’ te garanderen, onderhandelt Torfs met zijn klanten een preventieve onderhoudsplanning. Vermoedelijk zijn dat precies de redenen waarom Torfs klanten zo tevreden zijn!

Top